مشتری محترم شما میتوانید برای خرید از سامانه آبیاری، لوازم و موارد مورد نیاز خود را انتخاب و پس از اضافه شدن به سبد خرید و ثبت مشخصات شناسایی گیرنده جهت دریافت سریع تر کالا، هزینه مربوطه را یا بصورت آنلاین و یا در محل دریافت کالا تسویه و پرداخت نمایید.

بر طبق اطلاعات ذکر شده در سایت شما محصول دریافتی را طبق تصویر مشاهده شده و توضیحات قید شده در محصول تحویل خواهید گرفت.

اگر محصولی با تصویر آن همخوانی نداشته باشد قبلا در توضیحات محصول ذکر میگردد.

تمامی محصولات را با توضیحات مشخص در ذیل آن مشاهده و سپس اقدام به خرید نمایید.

مواردی که در سایت به عنوان گارانتی و وارانتی قید شده است توجه فرمایید.

مدت زمان گارانتی و وارانتی محصولات از تاریخ خرید (پرداخت وجه محصول توسط خریدار و تایید پرداخت توسط سامانه آبیاری) به مدت 1 سال میباشد. لازم به توضیح است بعضی محصولات که شامل گارانتی یا وارانتی مدت دار هستند در توضیحات محصول قید شده است.

شرایط خرید از فروشگاه بزرگ لوازم آبیاری طبق برگه ضمانتنامه  موجود در محصول بوده و از تاریخ خریداری شده تا پایان ضمانت تاریخ معتبر میباشد.

محصولات معرفی شده در سامانه آبیاری تنها جهت مصارف مشخص اعم از  پرورش گیاهان آپارتمانی، زینتی، باغ و باغچه، درختان میوه و تزئینی، گل و گیاهان و ... کاربرد داشته ومسئولیت استفاده در موارد غیر عرف و قانونی و مخالف با شرع و مصارف عمومی ذکر شده تماما بر عهده خریدار و مصرف کننده بوده و این سامانه هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این محصولات را ندارد.

محصولات فروخته شده مهلت تست ندارند و در صورت خرابی و مشکل در جنس فروخته شده شامل گارانتی و وارانتی مربوط با شراط مندرج در توضیحات میشوند.

برخی از اجناس در سامانه آبیاری تولید داخل و برخی بصورت وارداتی میباشند، این موارد در توضیحات محصول آمده است.

تمامی محصولات این سامانه بصورت رایگان (توسط پیک سامانه، باربری، اتوبوسرانی، پست) ارسال میشوند و تنها در مواردی خاص بصورت موردی هزینه ارسال بر عهده مشتری میباشند، لطفا به توضیحات محصولات توجه فرمایید.

لطفا از کالای داخلی حمایت کنید پیشاپیش حامی شما هستیم.

سامانه آبیاری (نوآوران پیشرو انشعاب)